Update:15-05-2013

Wij wachten op onze hulphond Joep!! En wachten duurt lang voor Teun, elke ochtend en avond vraagt hij of we al iets gehoord hebben of hij komt

We zullen ons even voorstellen. Wij zijn André en Gerdien en hebben twee zoons (links) Bram van 7 en (rechts) Teun van 5. Teun heeft een mitochondriële stofwisselingsziekte. Hierdoor is hij heel erg vermoeid en heeft hij veel pijn in armen, benen, buik en hoofd. Hij zit veel in zijn rolstoel. Ook gaat eten erg moeilijk voor hem en daarom krijgt hij sondevoeding via een PEG-sonde. Teun is vaak te moe om bij kinderen te kunnen spelen en kan niet echt bij speeltuintjes spelen. Hij ligt voornamelijk heel veel op de bank. Bram heeft een bindweefselziekte waardoor hij erg hypermobiel en erg moe is.
Bram en Teun zien het al helemaal zitten dat hun hondje komt. Heel veel knuffelen (Bram en Teun zijn echte knuffelkonten)
En veel dingen die wij nu voor Teun doen, gaat zijn hond straks doen en dat vind hij superstoer!

Teun moet nog drie weekjes wachten en dan komt zijn Joep! Een van deze schattige pups gaat Joep worden: (  er is 1 zwart pupje in een nest met allemaal witten, en de zwarte wordt het dus niet…)

—————————————————————————————————

Nog heel even……

Het komt steeds dichterbij!! Nog twee weekjes en we weten wie van de vier Joep gaat worden.  Dan wordt het nog echter. De hondjes groeien snel, en zijn echt heel erg lief! Opeens zien we ook overal poedels lopen.

We hebben al veel spullen voor Joep gehaald, een mooi riem, speeltjes e.d. We zijn pas verhuisd en zijn aan het kijken waar we lekker kunnen lopen met de hond. En dat is er genoeg!!

Vorige week was Teun erg ziek, en lag ook in het ziekenhuis, dan zegt hij: ‘ Ik wil nu zo graag met mijn hondje knuffelen’. En met dit mooie weer is het heerlijk om met de hond te lopen. Bram kan niet wachten om te kijken of Joep kan voetballen.

We moeten nog eventjes geduld hebben!!!