Update 06-11-2013

Wij zijn Jelmer & Jolanda, vader en moeder van onze twee zoons Jesse & Levi.

Jesse is bijna 7 en heeft klassiek autisme en down syndroom. Zijn broertje Levi wordt in augustus 4 jaar.

Wij wonen in Amersfoort en kijken erg uit naar onze puppy! We kunnen niet wachten totdat die bij ons komt wonen!

Rond 20 mei wordt het nestje geboren en ook wij krijgen een poedel! Een abrikoos. Dat wachten is het ergste hoor. Nog een paar weken en dan weten we hoeveel pups er geboren zijn en of er reutjes tussen zitten. Dan vertellen we ook hoe onze pup gaat heten.

Ons hondje is er ondertussen. En hij heet: Migo. Migo heeft eerst drie week bij Martine in huis gewoond. Wij hebben na de eerste week bij haar in de omgeving een huisje gehuurd, waardoor wij bijna dagelijks met Migo konden kennismaken en omgaan. Dit was een geweldige week. De laatste week zijn we nog 1 keer langs geweest en daarna was het zover. We mochten Migo ophalen. Wat was dat spannend! Met een buik vol zenuwen reden we naar Westerbork. Bij binnenkomst begroete zowel Ziva als Migo ons vol enthousiasme. Een gedeelte van de zenuwen verdwenen daardoor gelijk. Na een goede overdracht gingen we op weg naar Amersfoort met Migo gezellig tussen ons in. Jesse en Levi stonden ons thuis samen met opa en oma op te wachten. Ons nieuwe leven ging beginnen Op dit moment is Migo al een paar maandjes bij ons. Het is een hectische periode geweest. Migo is een fantastische hond. Aan hem ligt het zeker niet. Maar we zijn verhuist en dat huis bleek een behoorlijk bouwval te zijn. Dit leverde veel stress op waardoor Jesse wat moeilijk was en veel aandacht vroeg. Het was moeilijk om de aandacht goed te verdelen. Het begint nu wat rustiger te worden en we beginnen een ritme te vinden. Migo is een vrolijke hond die heel leergierig is. Dat zeggen tenminste onze trainer en Martine, hahaha. Hij vrolijkt ons wel op.  We gaan er vol voor in ieder geval.

Tot de volgende keer!

Jolanda, Jelmer, Jesse en Levi. En niet te vergeten Migo!