Via deze weg wil ik graag alle sponsoren op deze pagina en iedereen die een donatie heeft gedaan aan Stichting Kind en Hulphond heel hartelijk bedanken! Dankzij uw gulle giften kan Stichting Kind en Hulphond dit mooie werk hopelijk ook blijven voortzetten in 2014. Dank u wel, ook namens alle gezinnen van Stichting Kind en Hulphond

• Flevox spot-on   doodt vlooien en teken bij katten en honden – van elke verkochte flevox pipet gaat 1 cent naar Stichting Kind en Hulphond! Te koop bij uw dierenarts

• Camping de Hondsrug in Eext: afgelopen zomer 2013 is er tijdens activiteiten een mooi geldbedrag ingezameld voor een team van Stichting Kind en Hulphond.
  • http://www.jassenland.nl/  Jassenland.nl  Van dit geweldige bedrijf heb ik twee super mooie jassen gesponsord gekregen. Ga snel kijken en heeft u ook intresse in een mooie jas? Dat kan! Klik op het woord KINDERHULPHOND OP DE SITE  EN DAN KRIJGT U KORTING BIJ UW BESTELLING
  • Booreiland Noble Ronald Hope – ruim 1900 euro
  • Opa Tycho en Guus – 1000 euro
Hart voor het Westland.

Op een goed bezochte bijeenkomst van Westlandse bedrijven op het sportpark van Monster is geld ingezameld voor verschillende goede doelen. Tijdens deze bijeenkomst zijn de goede doelen waaraan een geldbedrag word geschonken bekend gemaakt. Tijdens het gezellig samen zijn werd muziek gemaakt door de Westlandse band Kraakhelder. In de loop van de avond werd duidelijk gemaakt dat ook de Hulphond Donja op een bijdrage kan rekenen. – Bijdrage is € 350,=

• Bedrijven uit de woonomgeving-Team Donja en Stefan: 1800 euro!

Donja de kinderhulphond van Stefan:

Toen Lois ( oud klasgenote van Stefan ) hoorde dat Stefan een hulp hond ter beschikking kreeg heeft ze besloten om op school een spreekbeurt te houden over een hond als deze. Daaruit kwam naar voren dat het opleiden van een hulp hond ontzettend veel geld kost en voor veel mensen niet is op te brengen. Naar aanleiding daarvan werd als snel het idee geboren om geld in te zamelen. Door het benaderen van enkele bedrijven en het vertellen over de situatie waarin Stefan zit waren er snel een aantal bedrijven bereid om geld over te maken welke ten goede komt aan het opleiden van Donja.
Na het inzamelen is Lois naar Stefan geweest en heeft symbolisch een check overhandigt. Het bedrag wat tot heden is opgehaald bedraagt € 1800,-
  • C1000 te Monster – Statiegeldbonnen inzamel actie- team Stefan en Donja
  • Bruna WesterborkT-shirts met bedrukking voor de kids tijdens activiteiten
  • Marthe van Rijswijck Foundation : 5000, –
  • Blycolin Hotelservice BV – 325,-
  • Vrienden van Stichting Chevere. Ondersteunen kleinschalige goede doelen: 600,- team Stefan
  •  Lionsclub Assen = 3000,- en – NSGK = 3000, – : Team Selina en Laika
  • Josephina Stichting – Team Rik en Black
  • Pet’s place donatie lancering blad Lief Dier: Team Milan en Senna= 1000,-  + PR in Magazine Lief Dier
  • Lions Club Dalfsen – Team Bjorn en Floor/Max = 5000,-
  • Harten Vrouwen, met dank aan Mevr. D. Römer, Bridgegroep Emmen = 250,-
  • Mevr. de Jong uit Westerbork dank u wel voor u maandelijkse donatie van 75 euro!
  • Tante,Oom en neefjes en mensen uit Vlissingen en omstreken Team Stefan en Donja – 435,- euro
  • C-1000 Westerbork – statiegeldbonnen opbrengst
  • Nogmaals de Hartenvrouwen! 250,-
  • Carnavals verenigingen Enschede en omgeving – Enschede-krekkelstad – 2600, – + ereprijs de Goastok
  • Booreiland Noble Ronald Hope : 1865, –

———————————————————————————————————————

Voer hulphond Indy en kinderhulphonden Stichting Kind en Hulphond

Nutro Choice

Nutro™ CHOICE™ super premium hondenvoeding is ontwikkeld in overeenstemming met strikte nutritionele standaarden om een complete en uitgebalanceerde voeding te bieden voor de specifieke levensfasen en specifieke behoeften van de hond.

“Indy is er gek op. Voordat ze ziek werd zat ze op Adult, nu krijgt ze de Sensitive. Geef ik haar voer van een ander merk wat speciaal voor darmen en maag is, gaat het mis. Indy kan er niet tegen. Ondanks een lading medicatie die ze drie keer per dag moet slikken , kunnen haar darmen nutro-choice sensitive redelijk goed verwerken. Haar vacht ziet er weer goed hersteld en ze glimt weer net als eerder. Ik ben dan ook blij te mogen zeggen dat Stichting Kind en Hulphond Nutro-choice als voersponsor heeft. En Indy Zij geniet al heel wat jaren dagelijks van de nutro brokjes.”

Met vriendelijke groet, Martine, Stichting Kind en Hulphond en bazinnetje van Indy

Website: www.nutro.eu

———————————————————————————————————————————-

Ontwerp + sponsoring website